söndag 10 maj 2009

Nytt jobb!?















Känner mig politisk idag.
Läste en som vanligt påpricken krönika av Johan. Han är bäst.
Saknar mina tåg en aning. Och skratten med roliga arbetskamrater.
Men annars har det gått över förväntan att tappa jobbidentiteten. Det går ju faktiskt rätt bra att bara vara människa.
Delar även med mig av 2 verkligt inspirerande positiva initiativ i dessa kris och katastroftider.
Det är ju så man vill bli politiker.
Då skulle jag göra det som är meningen med det jobbet. Genomföra visioner och verkligen förändra. Jag skulle använda skattepengar och köpa upp Volvo och hoppa på detta tåg.
Kan Danmark så kan väl vi.
Men jag har ingen som helst tro på Fredrik och hans anhang av fega inskränkta maktförvaltare.
Man får väl hoppas på Obama och att folk röstar (ö)tt nästa år.

Inga kommentarer: