lördag 13 februari 2010

Operation rädda min manlighet

















Datorlös får man snylta på andras breda band.
Efter att ha hört Comhems försäljare ett antal gånger, genom cellgiftskomor och strålningsdimmor under det här året, så föll jag till föga och tänkte att gratis telefoni är välan bra.
Men det var det inte. Genast började krånglet.
Utan dator får jag inte tag i Informationen.
För nu börjas det igen.
Nästan precis ett år efter första Beskedet och den hysteriskt ångestfyllda period av internetsökande efter svar och kontroll är jag lite tillbaka på ruta ett.
Den ständigt närvarande cystan på min kära högra äggstock, som förut ansågs  ofarlig, är nu ett rejält hot.
Och nu är det autostrada till operationsbordet.
Tyvärr försegick detta planerade ingrep av ett totalt obegripligt dåligt läkarbesök med en importerad Öfverläkare från Holland.
Han såg inte Mig och jag fattade inte ett jota av hans sammelsurium av språk.
En sak hörde jag dock. Högt och klart.
Vi vill ta bort båda äggstockarna.
Neeejjjj!!!!
Där sitter ju de stackars kvarvarande hormonerna som ska ge mig en någorlunda livskvalitet i min ovissa framtid.
Framförallt Testostoronet, som jag insett är allt viktigare i min nya Antiöstrogena värld, och dess barn Sexuell Lust och Livsenergi.
Det är ju Massage, Motion, Meditation, Antiinflammatorsik mat och Sex i Mängder som ska rädda mig.
Förhoppningsvis ska det nya krävda läkarbesöket, med en kvinnlig läkare , nota bene, och 3 timmars intensivt googlande ge mig något slags underlag till ännu ett av dessa galet svåra Beslut.

Inga kommentarer: